Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Ο δεκαλογος του Ζοζε.. by r-paxti ....

Top 10 δηλωσεις...


Νο 10 -Οι νέοι παίκτες είναι σαν τα καρπούζια. Μόνο αν ανοίξεις ένα καρπούζι μπορείς να είσαι σίγουρος πως το καρπούζι που πήρες είναι καλό.



Νο  9 -  Αν με μισούν στην Μπαρτσελόνα, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα κι όχι δικό μου. Ο φόβος δεν είναι μια λέξη που περιλαμβάνεται στο ποδοσφαιρικό λεξιλόγιό μου.

Νο  8 -  Είμαι ο Ζοσέ Μουρίνιο και δεν αλλάζω. Έφτασα στη Μαδρίτη με τα προτερήματα μου και τα ελαττώματά μου.


Νο  7 -  Δε μπορούν να μιλάνε. Το σκορ έπρεπε να είναι 5-1. Τότε σίγουρα δε θα μιλούσαν! (Ίντερ-Κατάνια 2-1)


Νο  6 -  Δεν φοβάμαι κανέναν, φοβάμαι μόνο την ανωτερότητα της ομάδας μου (πριν από το Τσέλσι-Άρσεναλ τη σεζόν 2005-06)


Νο  5 -  Η Τσέλσι κατακτά το Λιγκ Καπ. Όμως η καινούρια μου λακ δεν έγινε αντιληπτή από πολλούς


Νο  4 -  Ο Μαντσίνι είναι φίλος σου, εγώ όμως όχι! (αποστομωτική απάντηση σε Ιταλό δημοσιογράφο)



Νο  3 -  Μελετούσα πέντε ώρες κάθε μέρα για πολλούς μήνες, ώστε να μπορώ να επικοινωνώ με τους παίκτες, τα ΜΜΕ και τους οπαδούς. Ο Ρανιέρι ήταν στην Αγγλία πέντε χρόνια κι ακόμη παλεύει για να πει καλημέρα και καληνύχτα στη γλώσσα τους.


Νο  2 -  Ήταν η πιο γλυκιά ήττα της ζωής μου (μετά τον αγώνα με την Μπαρτσελόνα, όπου η Ίντερ προκρίθηκε στον τελικό)



Νο  1 - Παρακαλώ μην με αποκαλείτε εγωιστή, άλλα είμαι πρωταθλητής Ευρώπης και νομίζω πως είμαι ξεχωριστός



Γιαυτο ειναι ο κορυφαιος προπονητης στον πλανητη....Γιατι ΔΕΝ αφηνει το καθε λαμογιο δημοσιογραφο να του την λεει....
Γιατι ξερει τι ζηταει , και συνηθως το παιρνει...
Γιατι ΔΕΝ κολλαει με συλλογους , ΔΕΝ ρουτινιαζει στην ιδια ομαδα
ΔΕΝ γουσταρει την Μπαρτσα,  ΔΕΝ το κρυβει , ΔΕΝ ειναι γλυφτης και το ποιο βασικο ,
ΔΕΝ φευγει ποτε απο καμια ομαδα, πριν πετυχει τους στοχους του...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου