Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ο Giapaloni προτεινει..

Καλησπερα φιλοι και αγαπητοι αναγνωστες
Της Αρπαχτης.
Μετα απο συνεχομενες επιτυχιες στα προγνωστικα
μας για τεσσερις σερι εβδομαδες ηρθε
το
περασμενο Σαββατοκυριακο να χασουμε.
Το θεμα ειναι οτι πεσαμε σε αγωνες <Παπαδες>.
Οταν η Σεντ Ετιεν νικαει 2-0 μια Νις και χανει
με 3-2,κατι δεν παει καλα ειδικα οταν παρακολουθησα
Το παιχνιδι μετα την ληξη του,ειδα πολλα
φιλικα γκολ,οπως επισης και το παιχνιδι Αννοβερο Γκλαντμπαχ
που δεν μπορω να πω το ιδιο αλλα εχω προτεινει
Την Γκλανμπαχ 3 φορες και τις 3 φορες μας
εκαψε,την παιζουμε να νικησει φερνει Χ
την παιζουμε Χ χανει,κατι δεν μου αρεσει σε
αυτην την ομαδα και ετσι την αποκλειω απο εδω
και στο εξης.
Το θεμα ειναι απο τα λαθη μας να μαθαινουμε
και πιστεψτε με το εχω πολυ ψηλα αυτο το ρητο.
Για σημερα 3 Απριλιου,δεν ξερω κατι δεν
Μου αρεσει στον αγωνα Μπαρτσελονα Μιλαν
Ενταξει καλη η Μπαρτσελονα αλλα και η Μιλαν δεν
Παει πισω,πιστευω οτι με λιγη τυχη μπορει
Να παρει θετικο αποτελεσμα και ειδικα με τετοιες
Αποδοσεις αξιζει το ρισκο να παιξουμε το Χ2.
Εγω θα το παιξω,μονο του και το προτεινω
Λογω αποδοσης και λογω φορμας της Μιλαν.
Για Τεταρτη 4 Απριλιου μια δυαδα Χ θα προτεινω δεν
Εχει κατι αλλο που αξιζει να ασχοληθουμε.
Στο Τριπολη Αστερας δεν θα βαλουν και τα ποδια
Τους στην φωτια,θα ειναι ενα μικρο φιλικο
Και στην Δανια η Μιντιλαντ μπορει να παρει το Χ απεναντι
Στην Ααλμποργκ.
Την Πεμπτη 5 Απριλιου προτεινω 2 την αναμετρηση
Μεταξυ Μεταλιστ και Σπορτινγκ Λισ.
Διοτι δεν μου εχει δειξει κατι θετικο μεχρι τωρα
Η ομαδα της Μεταλιστ,Κατα τυχη βρισκεται εκει
Πιστευω και δεν μπορει να εχει την τυχη συνεχεια
Με το μερος της,οπως θα θελα να τονισω οτι
Δεν εχει καθολου καλο Τερματοφυλακα και
Εχει ευθυνη και στο Γκολ εντος με τον Ολυμπιακο και εκτος
Στον αγωνα με την Σπορτινγκ,η Σπορτινγκ εχει
Και το υλικο και την εμπειρια να εκμεταλευτει
Τις αδυναμιες της Μεταλιστ και μακαρι να τα καταφερει.
Με λιγα λογια οι προτασεις μου ειναι οι εξης:
101.Μπαρτσελονα-Μιλαν Χ2 Μονο του.
Σε συστημα 2-3 τα παρακατω Χ:
102.Μπερνλι-Μπερμιγχαμ Χ
117.Αστερας Τριπολης-Ατρομητος Χ
119.Ααλμποργκ-Μιντιλαντ Χ
Και παλι μονο του ο εξης αγωνας:
139.Μεταλιστ-Σπορτινγκ Λισ. 2
Αυτες ειναι οι προτασεις μας καλη επιτυχια
Καλα κερδη και χασουμε κερδισουμε
Συνεχιζουμε με ψηλα το κεφαλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου