Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Πλατινί για Α.Ε.Κ ..








Η Μπεσίκτας, η Γκιόρ και η ΑΕΚ είναι οι ομάδες που δεν αγωνίστηκαν στα ευρωπαϊκά κύπελλα την φετινή σεζόν λόγω οικονομικών προβλημάτων, παρότι είχαν εξασφαλίσει την συμμετοχή τους.
Ο Μισέλ Πλατινί, στο περιθώριο της κλήρωσης των ευρωπαϊκών κυπέλλων στο Μονακό, ρωτήθηκε για τον αποκλεισμό της ΑΕΚ από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι
οι κανονισμοί πρέπει να εφαρμόζονται.
 
"Αυτό που γνωρίζω είναι ότι δεν είναι ευχάριστο να τιμωρείς μια ομάδα και να αποκλείεις από τα ευρωπαϊκά κύπελλα, αλλά πλέον υπάρχει αυτός ο κανονισμός, τον θεωρούμε όλοι επιβεβλημένο για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και οι κανονισμοί θα πρέπει να εφαρμόζονται. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Ως πρόεδρος της UEFA δεν θα έκανα ποτέ κανένα σχόλιο για την επιλογή μιας ομάδας. Η ΑΕΚ είναι αυτή που θα πρέπει να σχεδιάσει το μέλλον της και να βρει τρόπο να επανέλθει. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει αν πράττει σωστά ή λάθος.
Εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι όταν δεν έχεις λεφτά δεν αγοράζεις Φεράρι".

Ως μελος της R-paxtis το μονο που μπορω να πω ειναι ... αυτο το αρθρο της Αρτεμιδος Καπουλα...


Ο Πρωθυπουργός ήταν κουρασμένος. Είχε τελειώσει την  σύσκεψη και έστελνε το εικοστό έκτο  e-mail προς τους υπουργούς του. Έπρεπε να τους μαζέψει, ώρα ήταν να παρατήσουν το μαγαζί και να τρέχουν για μπάνια ενώ είχαν να σώσουν την χώρα. Έγραφε το τελευταίο  όταν θυμήθηκε έντρομος ότι δεν είχε  βάλει  c.c. την Άγκελα, την πρόσθεσε και έκατσε αποκαμωμένος στο γραφείο. Το χτύπημα στην πόρτα διέκοψε την ολιγόλεπτη ανάπαυση του.

«Αι στο καλό πια, ούτε ένα tweet δεν προλαβαίνω να στείλω με αυτή την παλιοδουλειά» μονολόγησε.

«Πρωθυπουργέ μου, συγγνώμη που ενοχλώ αλλά έχει έρθει ο κύριος Platini για το ραντεβού σας και περιμένει»

Ο πρωθυπουργός είπε ένα oh mon Dieu, φόρεσε και πάλι το γλυκό του χαμόγελο και σηκώθηκε.

«Μonsieur Platini, χαίρομαι πολύ που είστε εδώ, η παρουσία σας μας τιμά. Εγώ βέβαια έχω να παίξω soccer από τότε που ήμουν εξόριστος στην Αμερική, τώρα ασχολούμαι περισσότερο με το ποδήλατο και το κανό αλλά έχω να σας διηγηθώ πολλές ιστορίες από τα νιάτα μου».

Ο Platini σιχτίρισε στα γαλλικά τους Έλληνες που δεν μπορούν να λύσουν ούτε ένα πρόβλημα μόνοι τους, μειδίασε και έκατσε στη πολυθρόνα.

«Πρωθυπουργέ μου, είμαι εδώ να συζητήσουμε για football. Έμαθα ότι το πρωτάθλημα σας είναι διεφθαρμένο, όλοι τα παίρνουν, στήνονται παιχνίδια, διακινούνται απίστευτα ποσά και πρέπει να βρούμε μια λύση»

«Πρόεδρε μου όλα αυτά είναι συκοφαντίες, υπήρξε ένα μικρό πρόβλημα, το αντιλαμβάνομαι πράγματι αλλά έχω αναθέσει σε μια επιτροπή να ελέγξει όλες αυτές τις φήμες και είμαι σίγουρος…»

Το άνοιγμα της εσωτερικής πόρτα διέκοψε την συνομιλία. Ο άντρας που μπήκε στο γραφείο ήταν ψηλός, ευθυτενής. Φορούσε μαύρο ανοιχτό πουκάμισο, κομποσχοίνι στο χέρι, είχε κορακί μαλλί, μουστάκι περιποιημένο. Άπλωσε το μαυρισμένο του χέρι στον Πλατινί, αγνόησε τον πρωθυπουργό και  κάθισε στην άκρη του γραφείου.

«Μιχαλάκη» είπε στον Πλατινί «με λένε Μάκη Ψωμιάδη, για τους φίλους όπως εσύ Μάκαρος ή προεδράρα. Έμαθα ότι θα έρθεις και είπα να πεταχτώ γιατί το αγόρι από εδώ δεν το κατέχει το άθλημα»

Ο Πλατινί αποσβολωμένος κοίταζε τον άντρα που τώρα είχε βγάλει από την τσέπη του ένα τεράστιο πούρο, το έκοβε μπροστά στον βραβευμένο πρωθυπουργό και το άναβε με ένα χρυσό αναπτήρα.

«Κύριε Μάκαρε  λυπάμαι, δεν σας γνωρίζω και έχω ένα σοβαρό πρόβλημα να συζητήσω με τον κύριο Παπανδρέου» πρόλαβε να ψελλίσει όταν ο άντρας σηκώθηκε αστραπιαία, έβγαλε με μια επιδέξια κίνηση ένα περίστροφο, έβαλε μια σφαίρα στη θαλάμη και το άφησε επιδεκτικά στο τραπέζι ανάμεσα τους.

«Αγορίνα, τα πράγματα είναι απλά. Το κόλπο είναι μεγάλο. Αν θες να μάθεις πως γίνεται να κονομάς και συ και το σινάφι σου, καλώς. Θα πληρώσεις κάτι παραπάνω αλλά θα μάθεις από τον μάστορα. Εγγυημένα πράγματα. Μπορούμε με τις διασυνδέσεις σου να το στήσουμε παγκοσμίως. Αν τώρα θέλεις ανακατωσούρες, διελευκάνσεις, και τέτοιες παπαριές καλύτερα να την κάνεις, ξεκινάει η σεζόν και έχω τρεξίματα, δεν έχω χρόνο για σκοτωμούς»

Ο Πλατινί ωχρός από τον φόβο σηκώθηκε, έριξε ένα τελευταίο βλέμμα στον άντρα και βγήκε από το γραφείο.

Ο Μάκαρος χαμογέλασε, έσβησε το πούρο του μέσα στο ασημένιο βραβείο του πρωθυπουργού και μάζεψε το όπλο. Χαιρέτησε τον ένστολο φρουρό στη πόρτα, του έχωσε στη τσέπη  τα εισιτήρια διαρκείας και βγήκε έξω αθόρυβα. Είχε πολλές εκκρεμότητες ακόμα να ρυθμίσει πριν παραδοθεί.

Ο Πρωθυπουργός σωριάστηκε στον καναπέ ψάχνοντας το i-phone του. Το tweet που έστειλε ήταν λιτό: @margaret : wow mummy I need a gun as well!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου