Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Φιλοσοφίες και άλλα.. by Giapaloni..




Γεια σας αγαπητοι φιλοι της Αρπαχτης,εδω και παλι κοντας σας. Πριν πω οτιδηποτε για τις προβλεψεις μας θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω ενα τεραστιο ευχαριστω στην προταση που μου εγινε
για να αρθρογραφω να δινω προβλεψεις,δεν θελω να πω το ονομα της εφημεριδας,τους ευχαριστω πολυ με τιμαει σαν ανθρωπο απλα ουτε θελω να ασχοληθω επαγγελματικα με αυτο αλλα ουτε εχω και το χρονο να το κανω διοτι η δουλεια μου ειναι αλλη,αυτο το κανω για το χομπι μου και για τους φιλους μου, δεν το κανω για τα λεφτα κ ουτε θα το κανω ποτε μεσα απο εδω.Στα δικα μας τωρα οσον αφορα τον αγωνα Ιαπωνια-Ελλαδα,τι να πω ρε παιδια ειναι δυνατον αυτη η Ιαπωνια που κατεβηκε με τοσες πολλες βλεψεις να μην μπορει να σκοραρει,να μην μπορει να στειλει την μπαλα στο πλεκτο,τον ειδα τον αγωνα και δεν το πιστευα, βασικα ευτυχως που ηταν ξενη η τηλεοραση γιατι εφυγε μια παντοφλα οταν χασαν την ευκαιρια πανω στην γραμμη οι Ιαπωνες. Εδω προβλεψα οτι ο Μητρογλου δεν παει πουθενα ο Φετφατζιδης θα βγει πανω στο 20 λεπτο και αυτοι με 10 παικτες δεν μπορεσαν να κανουν τιποτα,απο την αλλη αυτο καλο ειναι για την Εθνικη μας εχει μια ευκαιρια με την Ακτη Ελεφαντοστου να περασει στην επομενη φαση,καλη επιτυχια να τις ευχηθουμε. Στο ποδοσφαιρο οπως και στην ζωη τα πραματα αλλαζουν,βαση συστηματος θελετε βαση φιλοσοφιας βαση επιθεσης η αμυνας,βαση σχεδιου,ετσι και στην ζωη τα πραματα αλλαζουν,αλλα αυτο ειναι μερος της ζωης,ανακαλυπτεις οτι πρεπει να κανεις καποιες αλλαγες,και οπως προανεφερα στην ζωη οπως και στο ποδοσφαιρο το περιθωριο λαθους ειναι τοσο μικρο,ενα λαθος βηματισμο να κανεις,αν πας πιο γρηγορα η πιο αργα στην φαση το λαθος εγινε και ερχεται το γκολ,το θεμα ειναι να παλεψεις να γυρισεις το παιχνιδι,να το κανεις σαν αντρας,να δωσεις ολα τα ψυχικα σου αποθεματα για να γυρισεις το παιχνιδι,για να διορθωσεις το λαθος σου και αν εχω ζωη ειναι γιατι προσπαθω με ολα μου τα ψυχικα αποθεματα να διορθωσω τα λαθη μου. Στο ποδοσφαιρο οπως και στην ζωη ολα αλλαζουν και ηρθε η ωρα να κανουμε ολοι μας τις καταλληλες αλλαγες για να μην δεχομαστε αστεια γκολ απο την ζωη,αλλα για να εχουμε την σωματικη και ψυχικη δυναμη να μπορεσουμε να γυρισουμε το παιχνιδι. Η τοτε Πρωταθλητρια του Μουντιαλ Γερμανια,με αυτην την ψυχωμενη ομαδα που ειχε,οταν συναντηθηκαν οι παικτες μετα απο πολυ καιρο για να αναπολλησουν το παρελθον τους τι επιτυχιες τους ειχαν πει οτι δεν τους ελειπε τοσο πολυ το Κυπελο, ουτε οι γυναικες, ουτε καν η δοξα που ειχαν τοτε για το κατορθωμα τους,τους ελειπε αυτο το δεσιμο που ειχαν μεταξυ τους,που οταν τελειωνε ο καθε αγωνας καθοντουσαν στην εξεδρα και κοιτουσαν το κεντρο του γηπεδου και εβλεπαν τα πραγματα με την ιδια αντιληψη με τον ιδιο τροπο, ολοι τους,γιατι ειχαν μαθει να ακουν και να ειναι ομαδα,αυτο τους ελειπε και εμενα αυτο μου λειπει πραγματικα. Αυτην την ιστορια και αυτην την πολιτικη εχει περασει και ο Γιουρκεν Κλισμαν στην ομαδα της U.S.A,αυτην την πολιτικη εχω εστερνιστει και εγω στην ζωη μου.Αυριο 01:00 δινουν την μαχη τους απεναντι στην Πορτογαλια,ειτε χασουν ειτε κερδισουν θα το κανουν σαν αντρες και αυτο ειναι το ζητημα. Η προβλεψη της ημερας ειναι:Αμερικη-Πορτογαλια 1Χ διπλη ευκαιρια με αποδοση 2.15. Ο προλογος και η προβλεψη της ημερας ειναι μια προσφορα απο τα Παραθαλασσια οικοπεδα στην Ν.Καλλικρατεια Βασιλειος Μπομποτας,Τηλεφωνα 2399022466 και κινητο:6977282184. Παρτε κανα οικοπεδο ρε ματζηρηδες τι κρατατε τα λεφτα στις τραπεζες? Γη ειναι και δεν χανει την αξια της,το αντιθετο γινεται. Τα λεμε αγαπητοι μου φιλοι και μην ξεχνατε προστατεψτε τον ευατο σας γιατι αυτος ειναι που δεν θα σας προδωσει ποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου