Κυριακή 27 Μαΐου 2012

48 ΩΡΕΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ...


 Και ενω η λυση στο ονομα του Δημητρη Μελισσανιδη ειναι μπροστα και κουναει χερια ποδια...


Στην ΑΕΚ ψαχνουν ακομα ποσοι θα μοιραστουν την πιτα των ενδεχομενων εσοδων απο το γηπεδο

της ΕΝΩΣΗΣ, την στιγμη που η ομαδα κρεμεται κυριολεκτικα σε μια κλωστη...

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ , ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ...

ΚΑΘΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΝΤΕΜΗ ΣΕ ΤΙΓΡΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

Η ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ TEAM...

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ,

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ...


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΙΣ STAT BANK... ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΡΝΕΙ ΑΠΕΙΡΟ...



STAT BANK 500.ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 
 
 Δημήτρης Μελισσανίδης
 
H πορεία του κ. Δημήτρη Μελισσανίδη, που μαζί με τον αδελφό του κ. Ιάκωβο Μελισσανίδη ξεκίνησαν από τις αλάνες της Κοκκινιάς για να φθάσουν ως τη Wall Street, στα παλάτια των εμίρηδων και στα σαλόνια του βορειοευρωπαϊκού επιχειρηματικού πετρελαϊκού λόμπι είναι εντυπωσιακή. Πώς μπόρεσε ο γιος του Ζώρα Μελισσανίδη – χρόνια μετά το θάνατό του εξακολουθούν να τον θυμούνται με σεβασμό οι Πόντιοι – να ξεχωρίσει στον επιχειρηματικό στίβο, όπου εισήλθε με ένα δανεικό Mini Cooper, για να φθάσει μέσα σε λίγα χρόνια να ελέγχει έναν όμιλο εταιρειών με ετήσιο τζίρο περίπου 10 δισ. δολάρια; Με 20 σταθμούς ανεφοδιασμού πλοίων σε όλον τον πλανήτη, με θυγατρικές εταιρείες σε Νέα Υόρκη, Αμβέρσα, Γκάνα, Γιβραλτάρ, Τζαμάικα, Πόρτλαντ, Σιγκαπούρη, Βανκούβερ, Μόντρεαλ, Κωνσταντινούπολη, Φουτζέιρα, Παναμά, Μαρόκο; Με παρουσία στη ναυτιλία και με μια εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών που ελέγχει στην ελληνική αγορά καυσίμων 520 πρατήρια. Με επιχειρήσεις στο χώρο των κατασκευών, της προστασίας περιβάλλοντος και του real estate...
Η διαδρομή του από τις προσφυγικές γειτονιές, εκεί όπου οι γονείς του είχαν εγκατασταθεί μετά τον ξεριζωμό τους από την Αργυρούπολη του Πόντου, ως τη Γουόλ Στριτ (το 2006), τις συμφωνίες που υπέγραψε με τους Άραβες (2009),  τη συμφωνία εξαγοράς της Verbeke Bunkering (2010) τις συνεχείς επεκτάσεις σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου δείχνει μυθιστορηματική.
 Εν τάχει:
* Η πρώτη βουτιά στα βαθιά του Δημήτρη Μελισσανίδη είναι η μεταφορά ενός φορτίου ξυλείας στην Τεχεράνη, έργο που του είχε αναθέσει ο Τάκης Ηλιάδης της Shelman.
* Μαζί με τα πρώτα επιχειρηματικά βήματα μπαίνει στο κόσμο του ποδοσφαίρου, στην αρχή στον Ιωνικό και μετά στην ΑΕΚ, όπου αμφισβητώντας τους κυρίαρχους του παιχνιδιού φέρνει στη Φιλαδέλφεια τρεις φορές το κύπελλο πρωταθλήματος.
* Μπαίνει στην αγορά πετρελαίου με μια μικρή μπάριζα για να χτίσει μια «μικρή αυτοκρατορία» που αποτελείται από ένα στόλο 64 δεξαμενόπλοιων, μια αλυσίδα σταθμών ανεφοδιασμού πλοίων και μια εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών, την Aegean Oil. Στον Όμιλο της Aegean, που πραγματοποιεί έναν ετήσιο τζίρο 10 δισ. δολάρια ΗΠΑ, απασχολούνται σήμερα περίπου 3.000 εργαζόμενοι.
* Συναντά την αντίδραση των ισχυρών, που επιχειρούν να τον συντρίψουν με κάθε τρόπο.
* Ο κ. Μελισσανίδης χτυπιέται εφτά φορές για να σηκωθεί οκτώ. Σήμερα ο όμιλος επιχειρήσεων που διευθύνει αποτελεί – εκτός των άλλων – επίσημο προμηθευτή του αμερικανικού δημοσίου.
* Στο τέλος του 2006 η εταιρεία του Ομίλου Aegean Marine Petrol Network τάραξε τα νερά της Wall Street καθώς οι μετοχές της έγιναν ανάρπαστες. Η εταιρεία ήθελε να διαθέσει στους επενδυτές 12,5 εκατ. μετοχές αλλά η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο φθάνοντας τα 80 εκατ. «κομμάτια».
* Οι Αμερικανοί, που νιώθουν ότι μπορούν να τον εμπιστευθούν, «χτίζουν» στον Έλληνα ένα σταθερό μονοπάτι. Του ανοίγουν τη μία πόρτα μετά την άλλη στο χώρο της μεταφοράς πετρελαίου: Τζαμάικα, Αραβικός Κόλπος, Σιγκαπούρη, Αφρική...
* Το άνοιγμα της αγοράς της Κίνας είναι επίσης μια επιχειρηματική απόφαση για τον δαιμόνιο επιχειρηματία.
* Η εταιρεία Aegean Oil Terminal χτίζει τερματικό σταθμό καυσίμων (oil terminal) στο υπό κατασκευή νέο πετρελαϊκό λιμάνι της Φουτζέιρα. Το «ντιλ» έγινε με την κυβέρνηση των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και προβλέπει ότι ο σταθμός καυσίμων θα κατασκευαστεί σε δύο φάσεις και θα έχει χωρητικότητα 500.000 κυβ. μέτρων. Η επένδυση αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2011, ώστε η μονάδα να τεθεί σε λειτουργία ταυτόχρονα με τα εγκαίνια των νέων λιμενικών εγκαταστάσεων. Το νέο πετρελαϊκό λιμάνι της Φουτζέιρα βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο του Περσικού Κόλπου και θα αποτελέσει κύριο «πέρασμα» των πλοίων (κυρίως δεξαμενόπλοιων) που κινούνται από και προς τον Κόλπο. Έτσι η Aegean εκτιμά ότι η μονάδα θα εξελιχθεί σε κύριο σταθμό ανεφοδιασμού στην περιοχή.
* Στον Παναμά και το Μαρόκο ο όμιλος κάνει αισθητή την παρουσία του.
* Εκτός από τις κινήσεις του στη διεθνή σκακιέρα ο κ. Δημήτρης Μελισσανίδης "έτρεξε" ορισμένα ενδιαφέροντα επιχειρηματικά projects και στην ελληνική αγορά. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και η δραστηριοποίησή του στον ενεργειακό τομέα, μία κίνηση η οποία αποδείχθηκε κερδοφόρος για τον όμιλο της Aegean, ο οποίος στην συνέχεια  αποφάσισε να αποχωρήσει  από την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
* Αξίζει να σημειωθεί ότι ιδιαίτερη δραστηριότητα αναπτύσσει ο όμιλος της Aegean στον τομέα του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Έχοντας δημιουργήσει αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα (HEC), ο Όμιλος της Aegean καλύπτει όλα τα λιμάνια της χώρας ενώ ήδη διευρύνει τον βηματισμό του σε πολλά γεωγραφικά μήκη και πλάτη της υφηλίου. Ο διεθνής προσανατολισμός του ομίλου αποτελεί το καλύτερο εφαλτήριο για την ανάπτυξη της «πράσινης οικονομικής δραστηριότητας».
* Απόφαση-κλειδί για την συνέχιση της αναπτυξιακής τροχιάς του ομίλου είναι η δημιουργία του "νέου στρατηγείου" του ομίλου στην οδό Ακτή Κονδύλη 10 στον Πειραιά. Τα νέα γραφεία του ομίλου λειτουργούν ως παραγωγική κυψέλη που απλώνει τον ιστό της σε ολόκληρο τον πλανήτη. Αυτά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τα καλύτερα γραφεία των πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού διαθέτουν 8 ορόφους με συνολικό εμβαδόν 14.800 τετραγωνικά μέτρα, τρία υπόγεια πάρκινγκ 200 θέσεων και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που συνδέει το στρατηγείο με όλες τις επιχειρήσεις του ομίλου.
*  Εν μέσω οικονομικής κρίσης (αρχές Απριλίου 2012) ο Δημήτρης Μελισσανίδης αποφασίζει να διαθέσει ποσό 25 εκατομμυρίων ευρώ για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Αιγαίον Όιλ. Ο στόχος του είναι να μπορέσει η εταιρεία αυτή να ανταπεξέλθει στις συνθήκες κρίσης που κυριαρχούν στην αγορά καυσίμων στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της βαρύτατης φορολογίας των πετρελαϊκών προϊόντων που διατίθενται στην ελληνική αγορά, σε συνδυασμό με την μακροχρόνια ύφεση που επηρεάζει καθοριστικά και την αγορά των καυσίμων. Η κίνηση αυτή αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση της Αιγαίον Όιλ, η οποία υπό τη διεύθυνση του κ. Ιάκωβου Μελισσανίδη έχει κατορθώσει σε μια δεκαετία να κατακτήσει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά, μετά τους πετρελαϊκούς ομίλους που διαθέτουν δικά τους διυλιστήρια.
Oι δραστηριότητες και η πορεία των επιχειρήσεων του Ομίλου της Aegean, εν μέσω παγκόσμιας και εθνικής οικονομικής κρίσης, αποτελούν ζωντανή απόδειξη του θεωρήματος που θέλει κάθε φορά την όποια κρίση να γεννά και ευκαιρίες. Για τους προνοητικούς και τους τολμηρούς. Άλλωστε αυτός είναι ένας χαρακτηρισμός που «κολλάει γάντι» στο χαρακτήρα και στο επιχειρηματικό προφίλ του κ. Δημήτρη Μελισσανίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου