Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Lets Go Yankees !





Γειας σαςςςςςςςςςς φιλοι της Αρπαχτης ,γεια σας αδελφια,σημερα ρε παιδια ξυπνησα με μια ψυχικη ευφορια αφου προηγουμενως ειχα παει να πληρωσω την εφορια λεγωντας μεσα μου να ειναι καλα η ΕΛΛΑΔΑΡΑ μας και φυσικα οι καλυτερες Σοκολατες στον κοσμο,οι ΕΛΒΕΤΙΚΕΣ
.
Παιδια να μην παρεξηγηθω ανθελληνας δεν ειμαι αλλα τι να κανω εγω φταιω που ειχα δει οτι η Ελλαδα δεν φτουραει?
 Εν το μεταξυ πιστευω οτι οι Τουρκοι αν μπουν στην Ελλαδα Ο Σαντος θα το παρει χαμπαρι μετα απο ενα μηνα πραγματικα.. Δεν θα καθησω να δινω προβλεψεις για καθε ματς,θα δινω τα ματς που εχω μελετησει,εχω δει απο πριν τις ομαδες να παιζουν μπαλα και εχω βαλει σε μια ζυγαρια την κριση μου ωστε να βγει το λιγοτερο λανθανουσα. Δεν ειναι ευκολο να δινεις προβλεψεις αν δεν εχεις συνειδηση,μπορεις να παρεις στο λαιμο σου ανθρωπους,γι αυτο εχω αναφερθει σε παλαιοτερα αρθρα μου οτι παιζουμε για να παιζουμε,αναλογα με την τσεπη μας,δεν παιζουμε απο το υστερημα μας,καλο βεβαια ειναι να μην παιζουμε και καθολου να το πω ετσι,αλλα παιζουμε για την πλακα μας ρε παιδια και να πω και κατι,τα λεφτα που θα κερδισουμε η που θα παιζαμε, αν εχουμε την ψυχη την μαγκια και το σθενος το ορθοδοξο ας τα δωσουμε σε κανεναν που τα εχει αναγκη,ας τα δωσουμε για φιλανθρωπικο σκοπο,θα μας κανει να νιωσουμε μια καλυτερη ψυχικη ευφορια,που εχει χαθει στις μερες μας γιατι μας την ειχαν χαλασει αλλοι ανθρωποι που τωρα τους κανουμε στην ακρη και ολα πανε καλυτερα,εχουμε καθαρο μυαλο να προβλεπουμε λεμε,να πηγαινουμε ταμεια λεμε!!!!!
 Ας ασχοληθουμε τωρα με τα δικα μας,στο διαταυτα,με φοβιζει πολυ το ροστερ της Γκανας,απο την μεση και πανω εχει παικταραδες που παιζουν Γιουβεντους-Μιλαν-Σαλκε-Ουντινεζε,με φοβιζει πραγματικα αλλα να πω κατι που μου αρεσει να το λεω.......SO FUCKING WHAT,SO FUCKING WHAT????????Η Κοστα Ρικα ειχε κανα Ροστερ της προκοπης?3 μπαλακια πεταξε στην Ουρουγουαη με τα χιλια δυο φοβερα ονοματα. Σε προηγουμενο αρθρο μου δεν ειπα οτι η Κολομβια εχει την υπερομαδα,απλα μ αρεσει το στυλ του Λατινικου Ποδοσφαιρου ειπα πως απο αυτους τους παικτες της Εθνικης μας ειναι λιγοι αυτοι που θα παιξουν για την φανελα,για το εθνοσημο, μετρημενοι στα δακτυλα του ενος χεριου ειναι. Ομαδα ειναι να θυσιαζεται ο ενας για τον αλλον και αυτο το βλεπω στην Αμερικη ρε παιδια,πραγματικα τα παιδια διψανε να δωσουν κατι καλο και πιστευω οτι θα το δωσουν,με λιγη τυχη και με την προπονηταρα το παλιο αγαπημενο σεντερ φορ μου Γιουρκεν Κλισμαν θα φτασουν στην νικη. 
Το προγνωστικο μου λοιπον: ΓΚΑΝΑ-ΑΜΕΡΙΚΗ 2 Κατι τελευταιο ο Μεσσι μηπως τα εχει με τον Μενιο Σακελαροπουλο?Ολο εγκωμια ειναι για αυτον τον παικτη οταν βαζει γκολ,οτι να ναι γκολ να ειναι ο Μενιος το κανει Super goal,ευχομαι αυριο να μην βαλει γκολ και μας πρηζει μετα στο MEGA για τον Μεσσι και τον Μεσσι και να μην πω τωρα τι κουνιεται. Να ειστε ολοι καλα τα λεμε συντομα φιλοι μου.

1 σχόλιο: